Borta bra men hemma bäst

Nu är jag hemma igen, en vecka nera i Småland utan det minsta pyssel. Men det verkade i alla fall vara andra som pysslade där nere. Titta bara på dessa coola hundar :

image73
Dessa snusk hundar dök upp först och helt klart de tuffaste. Undra när valparna kommer?


 
Sedan kom hunden på "trafik kameran" och efter den med tuppkam och jätte snopp.
(klicka för att se bättre)
Vilken tycker du är tuffast?


Jag skulle i alla fall vilja ha alla dessa i "min" rondell eller varför inte i trädgården? haha

Nicki

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha bästa juh. Ännu har det inte dykt upp nån ny. får väl se om det gör de innan vi åker hem.

2007-07-18 @ 18:12:16
Postat av: Emma

Haha bästa juh. Ännu har det inte dykt upp nån ny. får väl se om det gör de innan vi åker hem.

2007-07-18 @ 18:12:23
Postat av: Nicki

man kan ju hoppas. Då får du lova att ta kort till mig :P

2007-07-18 @ 19:19:01
Postat av: Mamzi

Vi har inte gjort några valpar. Vi får väl ta en tur bort mot "city" och kolla om det blivit fler andra "doogs".
Kramizar

2007-07-18 @ 19:32:26
Postat av: NiC

haha, assköna jue! =P

2007-07-21 @ 19:03:10
URL: http://vsop.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0