jag och mitt hår

Tittade på lite gamla bilder som mamma bränt över till skiva.
Haha vad man sett ut och som vanligt alla mina frisyrer.
jag kan ju aldrig bestämma mig hur jag vill ha det och drastiska ändringar är kännetecken för mig.
Här har ni några hårbilder:


April 2006 -Långt och brunt.
När jag var inne i mina bruna period, då alla andra verkade färga håret ljust.

Sommaren 2007- Långt blont

Julafton 2007 -Kort och blont.
Förra julen, var så trött på mitt långa hår så två dagar innan julafton gick jag till bästisen så fick hon klippa av det.
Men nu är det på utväxt och snart långt igen, fast vem vet hur länge? haha

Nicki

Kommentarer
Postat av: syster

tycker du passade så bra i det korta ;P

2008-12-03 @ 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0