läsa, skola, läsa...

Imorgon är det skola igen, blir nog en riktigt fullproppad vecka. Har läst hela dagen, har läst ut ena boken på 174sidor och lästa halva den andra, så har 111sidor kvar att läsa innan onsdag. Imorgon blir det tre föreläsningar? tror jag. Så det blir skönt med genomgång av det jag läst och sen måste vi i gruppen fixa uppgiften till seminariet på onsdag.
Ska i alla fall försöka koppla bort skolan på tisdag för då blir det bästis dag i stan, jippi!(Hoppas jag hittar ett par skor).


Nörd Nicki ska nog läsa lite till, sen får det vara bra för idag.
Nicki

Kommentarer
Postat av: Amanda

Duktigt! Jag måste också ta tag i pluggandet nu! =)

2008-12-08 @ 15:04:34
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Alexandra

Du passade riktigt bra i glasögonen :)

2008-12-08 @ 17:19:27
URL: http://shopaholicbloggen.se
Postat av: Lotta

Fint kort!!

2008-12-09 @ 21:31:25
Postat av: bästis

Du hittade inga pjuck igår!!!

Härlig pluggis bild

2008-12-10 @ 19:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0