Norrtälje

Idag har jag och familjen varit i Norrtälje och hälsat på pappas bror och hans sambo. det var jätte trevligt och roligt att träffa dem eftersom vi inte har setts på jätte länge.
Det visade sig i alla fall att Carina gör smycken och oj, jag blev som ett barn i godisaffären. Helt underbart mycket pärlor och tillbehör och hur mycket färdiga smycken som helst! Jag fick två par örhängen, lillasyster också två och mamma ett jätte fint armband med matchande örhängen.

Allt tillsammans


Mammas armband


Mina örhängen

De roliga är att de turkosgröna (konstiga färgen) är att jag har letat efter ett par örhängen i just den färgen utan att hitta några. Jag sa till mamma att jag vet hur de ska se ut när jag ser dem och det gjorde jag verkligen, för de är exakt som jag ville att de skulle vara! Underbart vackra smycken, så duktig hon är.


Tack så jätte mycket!
Nicki

Kommentarer
Postat av: Mamzi

Hon hade mycket att välja på det blev svåra val.

2008-07-19 @ 21:50:32
Postat av: Nicki

aa mycket fint var det!

2008-07-19 @ 21:56:27
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud vad fint det turkosa armbandet var jätte fint:) har du själv gjort det?

2008-07-20 @ 10:35:41
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: Nicki Svarar

Hanna: om du läser så ser du att det är min farbrors sambo som har gjort alla smyckena!

2008-07-20 @ 16:39:50
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0