I helgen

Har kännt mig helt off från bloggen, först sjuk i en vecka (lite mer) sen plugga som bara den. Hoppas på att jag ska känna mig lite mer pysslig nu i helgen. I helgen ska jag i alla fall försöka hinna med detta (bäst att passa på när man inte måste plugga).

♣ Baka pepparkakor.
♣ Handla julklappar.
♣ Fixa med kurslitteratur.
♣ Göra julgodis med syster (om hon har blivit frisk).
♣ Göra klart julkorten och skicka iväg dem.
♣ Pyssla med resealbumet (har hunnit ganska långt).
Får se hur mycket jag hinner, prioritet ligger i alla fall på julklappar, julkort och pepparkakor. Fast julgodis vore ju också gott!

Nicki

Kommentarer
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Låter som du ska göra en kul i helgen:) kram på dig

2009-12-11 @ 23:54:16
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0