Att skriva en tenta

efter ledigheten känns det nästan som man glömt bort allt vad skola heter och speciellt hur man skriver en tenta. Vi diskuterade tentan lite på seminariet igår så det känndes bra. Men det går bara så segt med den här tentan, fast jag brukar ju alltid vara kritisk till allt jag gör så de ska väl bli bra tillslut. Gick i alla fall upp tidigt idag, åt frukost och sen har jag suttit och skrivit. Har fått ihop fyra sidor och tentan får vara fyra till sex, så lite duktig kanske jag är. Har ju trotts allt hela dagen imorgon och torsdag till att skriva mera och korigera den. Nu börjar de bli lite långt här, men var tvungen att skriva av mig lite annat än tankar kring barns sociala samvaro.

Nicki

Kommentarer
Postat av: E

Kör hårt det e slitigt att tentaplugga :-D

2009-01-13 @ 17:59:16
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0