Det visste ni inte om mig

 Har blivit utmanad av Frida, så det är bara att anta utmaningen.

 

Regler:

· Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
· I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

 

Mina fakta/(o)vanor:
  1. Jag är rädd för iglar och sniglar, eftersom sniglar påminer om iglar och jag har haft en igel i ögat, ryser..
  2. Jag gråter så fort något är sorgligt eller om jag ser någon annan gråta.
  3. Jag sorterara alla mina kläder i färgordning.
  4. Jag blir aldrig helt nöjd med något jag gjort och ser alltid något jag kunde gjort bättre.
  5. Jag är galen i gröna chiquita bananer, det går inte att bara äta en haha.
  6. Jag har aldrig testat att röka eller snusa!
  7. Jag stör mig lätt på människor som inte kommer i tid, kanske för att jag hatar att komma försent.
  8. Jag älskar att städa, kanske för att jag hatar när det är stökigt och smutsigt. (perfektionist)
Jag utmanar alla som läser detta och skriv gärna en kommentar om ni antar utmaningen!
Nicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0