arg/glad

Igår hittade jag örhängena inne på H&M! De är så snygga och vad jag letat efter ett par som ska se ut så här.
De fanns ju på H&Ms hemsida så jag fick mamma att beställa lite saker för att jag skulle kunna få örhängena (eftersom man inte kan beställa under 100kr). Förra veckan kom ett paket, men inte med örhängena de skulle komma senara. När mamma några dagar senare gick in på sin mail så stod de att örhängena var borttagna eftersom det inte skickar under 100kr. oj vad arg jag blir, när man beställt annat bara för att kunna köpa örhängena. Hittade de i butik igår och på kvällen hade de svarat på mailet, att de för tillfället var slut och att jag kunnde få dem i augusti utan fraktkostnad. Dåligt tycker jag. Tur för dem att jag hittade dom i butik!

Nu blev det lite långt här, sorry!
Nicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0