Grattis till Studenten!

För två år sen var det jag som stod där, mössa på huvudet, leende på läpparna och tårar i ögonen. Nu är det din tur Syster och jag hoppas att du kommer få en underbar dag, ta vara på den och njut, för denna dag kommer inte igen. Vi kommer att göra allt vi kan för att göra dagen oförglömlig och med ett leende och mössa på huvudet kan det inte bli annat en den bästa sista dagen i skolan. Imorgon är du inte längre en skolelev, då är du frisör och en riktigt bra en!
Jag älskar dig och finns alltid för dig, vad det än gäller!



♥ Din syster

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack, Tack, Tack<3 Blev helt tårögd nu..

2009-06-03 @ 19:53:40
Postat av: Nicki Svarar

hehe de va ju inte meningen!

2009-06-03 @ 20:04:55
Postat av: Sofie

Jag blev också det:-)

Jätte fint skrivet....

2009-06-04 @ 18:45:44
Postat av: Alexander

grattttttttttttttttis :)

2009-06-11 @ 15:02:49
URL: http://jake.dingblog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0