Klappångest?



Ja ni som känner mig vet att jag kan köpa julklappar i juli, men i år det är katastrof! Har hur svårt som helst att komma på bra saker att köpa/göra. Syster är som tur var klar, men hon älskar ju presenter och önskar sig alltid något. Mamma, pappa och bästis däremot måste man vara finurlig med att tänka ut något roligt. Men i år är det helt tomt i bollen, ångest på hög nivå för mig som måste ha kolla ordning och vara väl förbered.
Tips på bra klappar önskas eller berätta vad ni köpt eller ska köpa!

Nicki

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Åååå jag LÄNGTAR SÅÅÅÅ till julen :D

2009-11-24 @ 13:41:03
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Bästis

Du behöver inte köpa till mig ju :-)

2009-11-24 @ 16:55:30
Postat av: Nicki Svarar

HelloNicki: längtar också, men måste bara komma på bra presenter :)



Bästis: men jag kanske vill :P

2009-11-24 @ 18:16:30
Postat av: Mamma

Snälla barn ska väl föräldrar önska sig men när man redan har det får det bli något annat. Något till nya badrummet kanske. Det är ju alltid roligt med "klappar". Lycka till Kram Mamzi

2009-11-24 @ 20:32:34
Postat av: Bästis

ja kanske vill du det sötnos:-)

2009-11-26 @ 10:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0