April 14



Åh va underbart det är att vakna av att solen lyser ut. Nu känns det som att våren verkligen är här och snart kanske man bågar sätta på sig ballerinorna eller sandaler.
Idag är det i alal fall mitten av veckan och jag är har en och en halv veckas vfu kvar den här perioden. Tiden går så himla snabbt när man är i skolan, men det är väl för att det är så roligt. Den här veckan håller jag på att planerar också inför mina aktiviteter/lektioner nästa vecka. Ska hitta på något riktigt roligt om sinnena som man kan göra i helklass med 27elever.
Hoppas att ni får en underbar och solig onsdag!

Nicki

Kommentarer
Postat av: Sofia´s Dressingroom

27 elever, shit är ni så många? Vi har 20-klasser på min skola. Kram kram

2010-04-14 @ 18:01:13
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0