Per-fékt Beauty



En annan sak som jag måste tipsa er om och som jag köpte med mig från New York är sminket Per-fékt. Vi var inne på Henri Bendel och blev stoppade av en jätte trevlig tjej (Anne) som jobbade vid sminket. Hon frågade om hon fick testa lite, först på syster och sen på mig och jag kan lova att de såg ut som trolleri när hon satt på lite på ena sidan. Det sitter hur bra som helst och de försvinner inte när man svettas och man ser inte blank ut. Jag är i alla fall helt såld! Så efter att ha tittat runt på internet så hittde jag det hos eleven. Men är du i New York tycker jag att du ska gå in till Anne, på Henri Bendel vid 5th av. Hon kan några ord på svenska och berättade om när Sofi och Frida Fahrman varit inne hos henne och shoppat.

Nicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0