Snökaos och kurslitteratur

Vad jag känner mig negativ, både igår och idag! I morse var jag i alla fall upp uppe 5:45, såg att tunnelbanorna var inställda (de som går ute) så jag bestämde att ta busen 6:13, men den kom inte. Stod ute i kyllan (-21grader) till halv då bussen kom. Sen fick jag gå snabbt/springa till Sthlm södra från slussen, fick vänta på pendeln och kom fram till skolan kl 7.40 (började kl 8). Så jag hann i tid men till vilken anledning? Jo för att dansa ochh hoppa som nån häst?? Och sen fick jag vänta på pendeln i en timme för att ta mig hem, ringde pappa så fick han plocka upp mig (Tack du är bäst!). OCh det roliga är? Jo att sl säger att det kommer se ut så här hela veckan! Ska man skratta eller gråta? Nä nu ska jag åter igen ta tag i kurslitteraturen. Ska slänga upp ett halsband senare också som jag pysslat med, då blir det lite roligt i bloggen!!

Nicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0