dripp dropp

Just nu sitter jag och tittar ut genom vardagsrumms fönstrena, regnet öser ner. På något konstigt sätt så känns de rätt härligt, det luktar lite sommar, men mest av allt för att de ursäktar att man sitter inne, har det lite mysigt framför en bra film. Jag har fortfarande inte blivit av med min förkyllning/pollenallergi och även fått nå torrhosta till råga på allt. Har gått med detta i över en vecka nu och det verkar aldrig släppa. Vill känna mig riktigt pigg och frisk, känner för ett härligt pass på friskis eller träna musklerna på gymmet. Men idag skyller jag på vädret istället för förkyllningen. När jag känner mig 100 igen, då blir det träning (lovar mig själv). Men nu tillbaka till soffan och en film.

Nicki

Kommentarer
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Här är det också regnigt och jag har åkt på halsont och hosta. Visst är det segt att vara sjuk, vill också vara pigg och träna.



Krya på dig gums. Kram kram

2010-06-13 @ 20:18:39
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0