Världens bästa syster dag



Idag har jag haft en fantastikt rolig dag med syster. Vi började med att åka in till stan kl. 8. Väl där gick vi på Hanky Panky utförsäljning, fick med mig hem 4 stycken och är riktigt nöjd! Sen vandrade vi runt lite i stan, tittade H&M´s garden collection släpp, men de va så hysteriskt och alla små storlekar slut. Men de gjorde inget då jag redan fått tag på klänningen som jag ville ha och syster i de hon skulle ha. Senare blev det i alla fall lunch på Pizza Hut och de var riktigt gott och länge sen. Tack för en underbar dag, älskar dig mest av allt lillstrumpan!

Nicki

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för igår, det måste vi göra oftare. Älskar dig systeryster

2010-03-26 @ 09:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0