feather extension


Oj va veckorna rullar på, håller ni inte med? Idag känns det lite som fredag, kanske för att jag slipper åka till skolan något mer den här veckan utan bara ska plugga hemma, vilket känns riktigt skönt. Men det var inte de jag skulle blogga om, utan om mina feather extension. Kommer ni ihåg när jag bloggade om dessa för flera månader sedan? Ja då klickade jag i alla fall hem tre stycken från ebay och sen har de bara legat här hemma och väntat på att jag ska sätta i dem och nu kände jag att det var dags. Så ikväll när syster kommer hem ska hon få hjälpa mig och så ska ni få se resultatet sen.

Nicki

Update: Okej fjädrarna får vänta att åka i håret till helgen, för nu har syster bokat in en tid till mig till på fredag. Bäst att fixa ordning håret innan de åker i.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gud så läckert! Såna vill jag också ha, tänk i sommar, jätte fint ju!

2011-04-13 @ 18:44:30
URL: http://tana94.blogg.se/
Postat av: Ida Sandell Stålsjö

Åh vad fint, spännande att se resultatet! :)

2011-04-13 @ 21:07:02
URL: http://idavendela.blogg.se/
Postat av: Nathalie

du har inte lust att länka ebaysidan som du klickade hem det på? har varit inne på att köpa sånna riktigt länge nu och kollat runt på ebay, men finns rätt många som säljer så vill vara säker på att jag får bra och rätt vara! tack så länge!

2011-05-01 @ 16:17:11
Postat av: Foreverhair

Hej! Vi på www.foreverhair.se får inom kort in massa fjäder extensions på våran hemsida. Det kommer att finnas över 30st olika färger från endast 29:-/st



Under nästa vecka finns dem i lager, håll utkik!

2011-07-15 @ 12:36:35
URL: http://www.foreverhair.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0