Hår året 2011


Började året med mörkt hår och älskade min knallrosa löshårsslinga. I februari blev håret ljusblont igen, för att sedan..

Bli till en kort paige och åter igen lite mörkare (ljusbrunt/mörkblont)

Beställde fjäderextenssions från ebay och älskade att få ha fjädrar i håret.

Håret fick växa ut men fick fortsätta att vara ljusbrunt

Under hösten älskade jag att ha håret i en donut när jag inte hade det utsläppt.

I november satt jag mig hos syster i frisörstolen och hon fick leka loss med färg, mörkare och ombre blev det.

Vilket hår år det har varit. Visst jag brukar gilla förändringar, tröttnar fort och vill alltd göra något nytt till hösten men i år har det varit många förändringar med håret. Det var väldigt fint med den korta paigen men gillar samtidigt det mörkare ombre håret som jag har nu och det får följa med mig in i 2012. Sen får vi ju se vad 2012 ska bjuda på i hårväg, det vet man ju aldrig fören efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0