spring list

Nu har även jag gjort den lilla vårlistan som finns runt omkring på bloggar. Hoppas att ni ska gilla den!

Din stil i en mening:
Oj va svårt. Jag kan nog vara ganska ombytlig. Men kanske en liten poccahontas, de brukar mina vänner säga till mig.

Bilder: Posh24

Stilförebild:
Jag brukar inspireras av lite allt möjligt, bloggar, tidningar, folk på stan, känslor. Men jag brukar fastna för Kate Bosworth, Nicole Richie och Fashiontost.

Vad inspireras du av i vår
: Absolut 70-talet, bloggar, tidningar, folk runt omkring.

Bilder: Forever21, H&M, Bikbok, Topshop

Vad tror du på inför våren: 70-talet? haha. Utsvängda jeans, vita toppar, spets, skjortor och blusar som är kortare fram och längra baktill, mönstrade klänningar/tunikor.


Bilder: Gina Tricot

Det bästa basplagget i vår och sommar: Jeansshorts, en ljus t-shirt och sen piffar jag upp de med lite accesoarer, fjädrar och färg.

Färger i vår: Ljusa färger så som beige och vitt. Gult, även oranget som accentfärg.

 

En ideal outfit i vår: Jag älskar 70-talet, så drömen just nu är utsvängda jeans, en vit topp, svart hatt och kilklackar.

Bilder: Skonamig, Nelly

Skor eller väska: Skor! Absolut, jag har nog alltid varit en skotjej även om jag börjat gilla väskor mer och mer. 

Do´s and don´ts:
Jag tror på att klä sig i det man själv trivs i. Känner man sig snygg i det man har på sig så utstrålar man det!

Ditt senaste köp
: En vit t-shirt från Gina Tricot.

Tre saker på vårens önskelista: Ett par utsvängda jeans, en riktigt snygg klänning/tunika i snyggt möster a´la 70´s och ett par vita spets shorts.


Jag utmanar alla som vill att göra denna vårlista och skriv gärna om ni gjort den. Skulle vara roligt att se era vårlistor.

Nicki

Kommentarer
Postat av: snowzen

sv. de ska jag göra! ;D

2011-01-24 @ 19:47:29
URL: http://saanzil.blogg,se
Postat av: Frida

åh va roligt, jag längtar som bara den till våren!

2011-01-24 @ 19:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0