Överraskad


Kom hem och mötes av ett paket, första jag tänkte var att jag har ju inte beställt något! Känner på paketet och inser att det är böcker och det har jag absolut inte beställt. Hm.. Öppnar paketet och ser att de är två böcker av Denise Rudberg och så trillar det ut en lapp.. Oj jag har vunnit, herregud! Det trodde jag ju inte, men en glad överraskning och ännu bättre för lillasyster eftersom jag tävlade om böckerna för att överraska henne, då Denise Rudberg är hennes favorit författare! Så lilla syster yster, till dig för att du alltid ställer upp♥

Nicki

Kommentarer
Postat av: Ida

vad roligt att du vann :) önskade att det kunde hända mig ngn gång ;)

2011-09-27 @ 20:22:47
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: Emma

TACK BÄSTA SYSTER!!

2011-09-27 @ 20:59:44
Postat av: Nicki Svarar

<> Ida: tack :) Det är bara fortsätta tävla så vinner du säkert någon gång :)



<> Emma: :D

2011-09-28 @ 10:28:50
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0