ebay kappan

Jackan från ebay anlände för några dagar sen och nu har jag lyckats ut och fota den i någerlunda ljus. Lik Zaras som bara den, men det som skiljer dem åt är att den här från ebay är tunnare, mindre i storleken och en annan dragkedja. Eftersom jag klickade hem en S (då jag tyckte  S satt bra på Zara) så tänkte jag ju inte på att den här kommer från Singapore och var därför lite liten i storleken så jag får inte plats med någon tjocktröja under. Så det får bli en vår och höst kappa, men  det gör ju inte så mycket. Vad tycker ni om kappan?

Kommentarer
Postat av: Emma

Den va jättefin! Synd att den va så liten bara;) nu kan ju inte jag låna den, hehehe;)

Svar: haha det kanske är bra ;)
Annica

2012-12-14 @ 15:29:39
Postat av: Anonym

Jätte fin!!

Svar: tackar :)
Annica

2012-12-14 @ 19:13:19
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Tjena!
Läs gärna mitt inlägg om hur äckliga vissa människor är samt om hur vi kan förhindra smittspridning och säg gärna din åsikt på det hela :)
Tack på förhand! // MOLLY BERGSTRÖM - mooollys.se

http://mooollys.se/2012/december/varfor-ar-folk-sa-ackliga.html#comment

2012-12-14 @ 23:35:00
URL: http://mooollys.se
Postat av: Anonym

Jackan är riktigt snygg och ändå väldigt lik zara jackan! jag undrar hur lång du är? funderar på att beställa jackan men jag är ganska kort (16) och kappor har en tendens att vara lite för långa för mig!

Svar: jag är 166cm och tycker att den är lagom lång och inte alls så där lång som de brukar vara. Så tror den skulle sitta jättebra på dig. Och nej ingen tull :) Lycka till. kram
Annica

2013-04-20 @ 12:22:27
Postat av: Anonym

160cm ska det så klart stå haha

2013-04-20 @ 12:22:49
Postat av: Anonym

en fråga till, fick du betala tull?

2013-04-20 @ 12:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0