Live, Love, Hope

Info: SalongK

I sammarbete med Rädda barnen har modemärket Custommade formgett tre  t-shirts med trycken Live, Love och Hope. Intäkterna går till Rädda Barnens arbete för att hjälpa barn som tidigt tvingas börja jobba för att överleva, istället för att gå i skolan.
T-shirten ska kostar 499 kronor och säljs i fler än 100 butiker i Sverige, Norge och Danmark.

Riktigt fina och jag gillar ju sammarbeten där pengarna går till en bra sak, tyvärr så står det inte i vilka affärer som de säljs. Får skriva upp en eller två på önskelistan och så kanske min finurliga syster kan lista ut var de finns!


Kommentarer
Postat av: ANNAWII

Åh en sådan vill jag ha!

Svar: säg till om du hittar vart man får tag i dem :)
Annica

2012-12-09 @ 11:11:51
URL: http://annawii.blogg.se
Postat av: Johanna-modemamma

Jag vill ha!!!
Super snygga och till ett bra ändamål.
Kram!!

Svar: eller hur! Måste bara hitta vart man köper dem
Annica

2012-12-10 @ 17:43:30
URL: http://modemamma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0