That you mean all the world to me

Idag säger jag grattis till världens bästa lillasyster som fyller 22 år. Tänk vad åren går fort och nu är hon inte så liten längre och vad saker vi har gjort och varit med om tillsammans. Vi finns alltid där för varnadra om det skulle vara något, det är hon som nog känner mig bäst av alla och även fast vi har bråkat genom åren så vet jag att hon alltid finns där för mig. Jag är så glad att jag har en lillasyster, att vi står så nära varandra. En pakettokig plutt som alltid kan få en att skratta (även fast man inte alltid vill). Så grattis världens bästa Emma och jag hoppas att du får en riktigt toppendag med massor av paket ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

TACK<3<3

2012-03-07 @ 08:09:04
URL: http://twitter.com/emmanorlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0