New York Shopping tips

Fick en fråga om jag kunde tipsa om mina shoppingfavoriter som Victoria´s Secret och Forever 21 i New York och självklar kan jag det. New York är ju världens bästa stad med hur mycket shopping som helst.
 
Victoria´s Secret, min favorit butik ligger vid Herald Square (somäven har PINK), tre våningar och det går inte att komma ut tomhänt. Om det är någon affär som skulle göra mig fattig skulle det nog vara Victoria´s Secret. Annars finns det flera längst Broadway och 5th ave. Runt Herals Square ligger även Forever 21, Macy´s, Gap, Mango, H&M, Steve By Steve Madden.
 
Forever 21, vid Time Square ligger Forever 21 som har tre eller var det 4 våningar. Gryma öppetider så är man sugen på lite nattshopping är det hit man ska gå. 
 
America Eagle, vid Time Square har supertrevlig personal med bra service och de har riktigt mycket fint. 
 
Nike Town, 57th Street mellan Madison och 5th ave. Sugen på nya tränningskläder eller ett par Nike skor då är ett bra tips att titta in på Nike Town. 
 
Mr Joe, 38th & 8th ave. Det är här jag fyndade min Toms 
 
Annars är det bara att vadnar längst Broadway där det finns en hel del butiker (Steve By Steve Madden, Victoria´s Secret, GAP, Converse). Andra man inte får glöma är J Crew, 30 Rockefeller Center och Marc By Marc Jacobs, 403 Bleecker Street,  
 
Har man mer tid i New York så rekomenderar jag en dag ute i Woodbury Common Outlet, då köper du bussbiljett vid bussterminalen på 42nd street och så vissar du upp den i Fyrhuset på Woodbury så får man ett rabatthäfte. 
 
Här är även ett inlägg om lite matfavoriter och vad som absolut inte får missas är Shake Shack, mums! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, det här inlägget får mig verkligen att längta tillbaka!

Svar: mig med!
Nicki

2013-08-18 @ 21:42:33
Postat av: Sara

Tusen tack för tipsen! :) Åker i morgon så har skrivit ned allt du tog upp här :D längtar så!

Svar: Åh vad avis jag är! Hoppas verkligen att du får en toppenresa och njut som bara den! Kram
Nicki

2013-08-19 @ 11:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0