2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja :)

Höll du några av dina nyårslöften 2013? Hade väl inga direkt löften bara att fortsätta med träningen som innan och det har gått riktigt bra. 

Vilka länder besökte du? Usa, Spanien och Italien. Ett riktigt bra reseår med andra år!

Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014? Mer kärlek i livet...

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? 1 November

 
Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? Att jag och syster åkte tillbaka till New York, världens bästa stad. 

Vilket var ditt största misstag? Att hoppas för mycket...

Har du varit sjuk eller skadat dig? Hållt mig förvånatsvärt frisk det här året, men lite småsjuk har man ju varit.

Vad spenderade du mest pengar på? New York resan och all shopping jag gjorde där ;) Eller nej föresten när jag köpte min lägenhet hahaa. 

Vad gjorde dig riktigt glad? När jag hämtade nycklarna till min lägenhet. 

Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år? Bättre, 2013 var nog ett riktigt bra år ändå!

Hur tillbringde du julen? Med familjen hemma hos mamma och pappa. Supermysigt med julmat, Kalle Anka, fia-spelande och massor av julgodis. 

Blev du kär? Kanske lite förälskad...

Vilka låtar kommer att påminna dig om 2013? Let her go, Sweet Nothing, Radioactive, I Know You were Truble och Gyllene tider efter deras sommarturne 2013! 

Favoritprogram på TV? oj svårt... Arrow kanske. 

Årets bästa köp? Min lägenhet.

Vad gjorde du på din födelsedag? Blev väckt med sång på morgonen, firad på jobbet med favortitråtan (prinsesstårta). Grillmiddag hemma med familjen och bästakompisen med familj. Fina presenter och en hel del dollar till New Yorkresan. Hade en helt otroligt mysig födelsedag helt enkelt. 

Hur skulle du beskriva din klädstil? Enkel och rätt basic med en del boho inslag (främst på sommaren). Mycket byxor och shorts det här året framför klänningar och kjolar. 

Vad fick dig att må bra? Min underbara familj som alltid finns där♥

Vad fick dig att må dåligt? När det blev för mycket...

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? Jag fortsätter att boa in mig i lägenheten och njuter ännu mer av livet! 

Något du vill säga dig själv inför 2014? Tänk positivt och du är bra som du är! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0