Hello Sexy

 
Nu har jag hunnit testa min nya aniktsmask från Glam Glow några gånger och jag lovade ju att återkomma med vad jag tycker. Jag kan bara säga att jag älskar den, för mig fungerar den hur bra som helts. Ansiktet känns superlent, mina porer på näsan ser mindre ut och den är perfekt att punktbehandla med om det skulle ha dykt upp en blema. Visst är den dyr (449kr) men den är även väldigt dryg och jag kan tänka mig att köpa en ny när den här tar slut.
 

Förebygg alla dina hudproblem på en och samma gång med denna mask! GlamGlow Super Mud är super-masken som ger din hy den mest fantastiska behandling - från insidan och ut!

Super Mud kan användas över hela ansiktet eller enbart som punktbehandling, där du tycker att det behövs som mest. Den är kliniskt utvecklad av GlamGlows dermatologer för att förebygga alla problem som kan uppstå i huden.

Du kommer se och känna en märkbar skillnad, din hud blir ljusare med en frisk och härlig lyster. Super Mud ger en fantastisk ungdomligare, friskare, mjukare och jämnare hy utan irritationer, blemmor och porer. Den lugnar även irriterad hud vid utslag från rakhyvel och inåtväxta hårstrån.

 

Kommentarer
Postat av: sandra

Lyxig ser den ut också! Det skall nog en sliten civilekonomstudent som jag skämma bort mig med.

Svar: Jag tycker absolut den är värd priset och hoppas att du blir lika nöjd som jag om du köper en :)
Annica

2013-06-18 @ 16:51:51
URL: http://sensebysandra.blogspot.se
Postat av: Adriana Papac

Fin blogg! Kika gärna in på min :)

Svar: åh tack, kul att du gillar den och tack för din kommentar :) kram
Annica

2013-06-18 @ 17:33:05
URL: http://adrianapapac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0