Home


 
Landade kl 6.50 i morse (svensk tid) trött som bara den, då jag de senaste dagarna sovit eller gått och lagt mig vid den här tiden (klockan var ju bara 00.50 i New York). Som tur är har man världens bästa familj som hämtade upp oss på Arlanda. Skönt att vara hemma, fast jag längtar ändå tillbaka. Sitter och tittar igenom alla bilder och vill visa er så mycket, lovar att försöka begränsa mig, men vad vill ni se?
 
Har verkligen haft världens bästa resa, vår/sommarvärme, grönt och träden i blom, shopping, mat, promenarande. Måste tacka världens bästa syster som delade allt det här med mig♥

Kommentarer
Postat av: Emma

<3<3<3 tack själv

Svar: <3 love
Annica

2013-05-05 @ 17:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0