Slager kväll

Idag är det den efterlängtade finalen i Eurovision songcontest! När Charlotte Perelli vann i Sverige sa jag att om hon går vidare från andra chansen bakar jag tårta. Så sagt och gjort, det blev en prinsesstårta! Plus att jag kände mig sugen på att baka idag så blev det även cupcakes och kakor (hittade recepten på Amys blogg). De blev hur gott som helst.
image316

image317

Nu är det bara väntan till klockan 21, då jag och familjen kryper upp i soffan och myser med mycket gott!
Hoppas ni får en mysig kväll.

Nicki

Kommentarer
Postat av: syster

allt var jätte gott ;) tack för ikväll. Puss

2008-05-25 @ 01:02:59
Postat av: Nicki Svarar

Det var så lite, roligt att ni tyckte om det :)

2008-05-25 @ 09:01:04
URL: http://niicki.blogg.se
Postat av: Lotta

Allt var jätte gott. Tack bagerskan!

2008-05-27 @ 21:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0