Eftersom jag inte kan ta dig till New York...


Manhattan kudden

Ljuslyktor

Shorts från H&M Conscious Collection

Oj jag fick så mycket fina presenter igår så jag vet nästan inte var jag ska börja. Kanske säga tack! Kan ju visa lite av presenterna i taget, så börjar med de jag fick av syster och hennes pojkvän. Fick presenter mer kommentaren "Eftersom jag inte kan ta dig till New York..." Så gullig hon är. Sen väntar det tydligen två presenter som jag ska följa med hennes till stan om någon vecka, jag undrar vad hon nu har hittat på..

Nicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Shortsen är så himla söta, men vad matchar man ett par såna till? (har de kommit ut i butik btw? Eller fanns de på nätet?:))



Grattis igen!:D

2011-04-05 @ 12:49:45
URL: http://tana94.blogg.se/
Postat av: Nicki Svarar

Sarah: En del av kollektionen finns redan i affär, där i bland shortsen. Annars släpps de på nätet och resten av kollektionen den 14 april.

Jag tänkte matcha de med min creamfärgade spetstop, eller ett vittlinne och ett brunt skärp. Tror de kan bli riktigt fint :)

2011-04-05 @ 15:06:47
Postat av: Miss Emmelie

galet snygga inredningsprylar!

2011-04-10 @ 11:23:38
URL: http://www.hawaiiavnue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0