Tack Pappa

Jag får ideeér om vad jag vill ha och pappa vill hjälpa till. Men först behövde vi material...

1. Fixa en gren som är lagom tjock (det blev en tallgren)
2. Pappa sågar till en lagom bitt och borar sedan håll i mitten
3. Sen slippar han till det så att det blir jämt och fint
4. Sist betsar han det så att det ska bli mörkt och inte ljust som tallars färg egentligen är.


En tall --------------------------> innan betsning --------------------------> färdigt armband

Tack så mycket Pappa, tur att du finns och vill hjälpa mig att genomföra mina knäppa ideér (men det är ju inte mitt fel att affärer inte kan göra armbanden i mindre storlekar för oss med smala handleder :P) Nu ska armbandet bara lackas och sen är det klar!, sen har jag ett armband som passar mina smala små armar :P

Nicki

Kommentarer
Postat av: EMma

jag har också ett!! :D

2007-06-30 @ 16:04:04
Postat av: Nicki

Det är bara för att du är en härmapa :P

2007-06-30 @ 17:04:27
URL: http://niicki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0