Dagens smycken

Kom på en ny kategori som skulle passa, nämligen dagens smycken. Eftersom jag har och gör så mycket smycken tänkte jag att jag skulle kunna visa dem som jag har på mig och på så sätt får det mig även att använda lite olika smycken!



♦ Art-deco halsband (av mig)
♦ Armband; silver (present), guld med berlock (turarmband, mammas gamla)
♦ Ring; 15 års present.
+ pärlörhängen (studentpresent).
Armbanden och ringen är något som jag har varje dag. Känner mig naken om jag inte har dem på mig!

Hoppas ni kommer att gilla den nya kategorien!
Nicki

Kommentarer
Postat av: sister

Jag gillar mammas gammla. Det vill jag också ha!! Puss Emmis

2008-06-11 @ 13:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0