Utmanad!

Jag blev utmanad av frida

Så här går det till:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa
* Utmana 7 andra i slutet av inlägget och länka till dem
* Lämna en kommentar i deras blogg om att de har blivit utmanade


1. Jag har dansat fame- jazzdans när jag gick i högstadiet.
2. jag är perfektionist och hatar när det är inte ordning och reda, i skolan lägger jag alltid böckerna i en viss ordning, haha
3. Jag är lypsyl beroende och får panik om det tar slut och jag inte har ett nytt!
4. Jag gillar att hoppa runt hemma och lyssna på hög musik och sjunga högt, haha
5. jag är sämst med blommor för de dör bara när jag ska sköta dem :/
6. Jag har haft Robyn frisyr när jag var liten.
7. Jag har haft alla möjliga hårfärger, svart, brunt, rött, lilla.

Det visst ni inte ;)

Jag utmanar: lillasyster, marcus, niclas, anni, Therez, Emelie och Ida
Nicki

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

nej exakt ursch, skyller på mörkret :]



har tyvärr redan gjort den där utmaningen :)

2008-11-13 @ 18:58:27
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0