Dagens..

usch och fy nu är jag helt slut! Dagen har beståt av tvättstugan (tvätta lakan, manglat lakan, tvättat kläder etc). När de var klart blev det städning och bäda rent i sängarna. Städade även systers rum, så får se vad hon säger när hon kommer hem, hihi. Även fast jag är helt slut och död här i soffan så är jag lite sugen på att baka bröd, kanske efter middagen?.. får se om allt finns hemma, annars får det nog bli imorgon.
Nä nu måste jag gosa med hunden, hon står här och tittar på mig och undrar om jag aldrig ska få tid att gosa.


Hoppas att ni har haft något roligare för er.
Nicki

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är surt att tvätta, men oftast väldans skönt när man är klar :) Min dag har bestått (och består av) jobb, inte så kul det heller!

2009-08-18 @ 16:34:21
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: Nicki

Mia: jo riktigt skönt när man är klar med allt! Hoppas att du haft en bra dag, trots jobb :)

2009-08-18 @ 20:25:52
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0