Framkallning



Jag är verkligen sämst på att framkalla foton! Varje gång tänker jag "nu ska jag bli bättre och framkalla lite oftare för det är ju så mycket roligare att ha bilderna i album" men så slutar det med att jag får sitta i timmar och gå igenom hur mycket bilder som helst för att sedan behöva ladda upp en hel drös för framkallning. Vilken utläggning det här blev! Nu har jag i alla fall gått igenom alla London bilderna och alla Paris bilderna och bestämt vilka som ska framkallas! Då är det bara att köpa album och sedan sätta in alla (fast det är ju det roliga!).

Nicki

Kommentarer
Postat av: Debbie

Jag är likadan! Vill vara bättre, för jag tycker också det är skoj med album, men det blir att man laddar in dem i datorn och sen ligger dem där och det blir stora högar man inte orkar gå igenom :P

2009-09-01 @ 19:42:14
URL: http://debbie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0