Söndag 6 september



Helgen bara springer iväg, har i och för sig hunnit med en del. Igår var jag med mamma, pappa och pappas kusin och handla kakel, gipsskivor mm. till badrummet som ska renoveras. Tog en jäkla tid och tungt att bära alla paket med kakel. Men fint kommer det att bli! Sen sent på kvällen satt jag och skrev och leta lite i kurslitteraturen till grupptentan. Idag blev det en sväng till forum och där tog jag Panduro katalogen för hösten/vintern! Det blir att titta igenom den ikväll :)

Och Grattis till kusin Malin som fyller år idag!

Nicki

Kommentarer
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Vad är det du pluggar? :)

2009-09-06 @ 19:31:06
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0