en höstlista

Blev utmanad av Sofia att göra en höstlista och självklart antar jag utmaningen.


Stilförebild: Kate Moss och Nicole Richie

Vilket är ditt favoritmärke?
Jag handlar mest på H&M och kommer sällan ut därifrån tomhänt.

Vad inspireras du av i höst?
Bloggar, tidningar, personer på stan.


Vad tror du på inför hösten? Självklart ponchon, leopard, skinn i alla dess former, stora halsband, bohosmycken och fjädrar.

Det bästa basplagget i höst? Svarta leggins eller svarta jeans.


Färger i höst?
i Höst älskar jag kamel/beige och svart.

Skor eller väska?
åh va svårt, har alltid vait en sko tjej men börjat förälska mig i väskor mer...

En ideal outfit i höst? Svarta stuprörsjeans, linne och en riktigt snygg poncho eller stor kofta.

Ditt senaste köp? Jeans med kamelfärgade "skinn" lappar från Gina tricot

Tre saker på höstens önskelista? Hitta den perfekta ponchon, mysiga koftor och en Balenciaga Giant City (drömma kan man alltid!)

Jag utmanar alla er som läser min blogg och säg gärna till när ni gjort listan så ska jag kika in!

Nicki

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag gillar din lista!! :) inspirerande!

jag och min pojkvän åker till New York om två veckor och det var riktigt roligt att se dina inlägg därifrån! :) kände ni att ni hann med allt på de dagarna ni hade? vi har sex nätter och tänkte försöka komma oss ut till outleten utanför NY! :) men det kanske blir för tajt med tid?

2010-08-22 @ 19:49:48
URL: http://thesmalltowngirl.blogg.se/
Postat av: Sofias´s Dressingroom

Superroligt att läsa andras listor och inspireras:)



kram på dig!

2010-08-23 @ 21:05:16
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0