argt!

Imorgon börjar en ny delkurs och jag kan säga att jag redan är trött på den innan den ens har börjat. Tittade schemat idag för att se att jag inte missat något och vad ser jag? Jo de har ändrat schemat för TREDJE gången innan delkursen ens har börjat! Det går alltså inte ha ett liv utanför skolan och planera in saker för då ändras schemat! Och en annan sak som stör mig är att föra delkursen så kunde de inte ändra VFU underlaget fast de sa att de stod lite konstigt i det, men den här gången har de ändrat och då måste man själv sitta och skicka ett nytt underlag till sin vfu-plats! Blir så trött på allt, jävla södertörn och matte! Nu ska jag ner på gymmet och få ur mig min ilska. Hoppas i alla fall att ni får en härlig söndag.

Nicki


Kommentarer
Postat av: Sara

Låter inge kul gumman! Vad är det för kurs ni skall börja läsa nu då? :)

2010-02-21 @ 13:20:27
URL: http://idagochiframtiden.blogg.se/
Postat av: Nicki Svarar

Mattematik och mångfald tror jag den heter, är skitnervös också bara för att det är matte! skulle behöva ett lov nu och bara vila upp sig!

2010-02-21 @ 15:44:52
Postat av: Anonym

Hatar när det blir så! Annars haft en bra dag?

2010-02-21 @ 19:08:01
URL: http://bbojana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0