Plötsligt händer det!


Imorse när jag och familjen åt frukost tog mamma fram trisslotter som hon fick av mormor igår, en liten alla hjärtansdag present från henne. Mamma höll upp de fyra lotterna och jag drog en. När jag skrapat klart har jag fått fram tre tv apparater!! TRE! Sånt här händer ju inte mig. Jag sitter där vid bordet och säger "Jag ska inte vara med på tv, nä inte jag". Tror att jag fortfarande är i ett sorts chocktillstånd, hela dagen har känts overklig och att jag när som helst ska vakna upp från allt!  Så nu vet ni varför jag varit så frånvarande på bloggen idag. De är verkligen som triss reklamen säger "Plötsligt händer det!".
Jag fick i alla fall en helt oförglömlig alla hjärtans dag och när det väl är dags att skrapa i tv så får ni titta på mig! Heregud säger jag bara, det är helt otroligt!

Nicki

Kommentarer
Postat av: Thomas

Vinner du miljoner så önskar sig Vincent ett hus i 1-års present :)

2010-02-14 @ 18:46:17
Postat av: Martina

Vad häftig:D är super glad för din skull, ska helt klart titta på dig om jag kan när du är med i tv:D GRATTIS igen gumman

2010-02-14 @ 21:18:49
Postat av: Sara

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Fan vad sjukt, säg till när du är med på tv! JAG KOMMER SITTA BÄNKAD! Åh, vad kul. Jag förstår att du måste fått en chock!

2010-02-14 @ 21:20:40
URL: http://idagochiframtiden.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Hej sötnos :)



Hoppas du mår bra och har haft en bra helg. Hittade du på något speciellt på alla hjärtans dag?



HÄRRE JÖSSES säger jag bara! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Hoppas du vinner hur mycket pengar som helst!



Kramis

2010-02-15 @ 18:23:16
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Nicki Svarar

Tack för era kommentarer, det känns verkligen overkligt! Hoppas på att det ska gå bra på tv sen ;)

2010-02-15 @ 19:01:06
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Åhh Grattis gumman! Vad roligt! Hur mkt kan du vinna??



Massa kramar

2010-02-15 @ 21:15:32
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: Nicki Svarar

Sofia: tack, det minsta jag kan vinna är 50. 000kr och mesta är 5 miljoner! Känna lite overkligt allt ihopa

2010-02-16 @ 08:38:12
Postat av: Fridas Fashion

GRATTIS! Hör av dig när det är dags att vara med i rutan så att man kan kika! :) Kramis

2010-02-24 @ 22:23:06
URL: http://fridasfashion.se
Postat av: Sandra

WOW fräckt! :D grattis!

2010-02-25 @ 15:57:50
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0