27 juni


Kom hem igår kväll från Dalarna, blev en trevlig och lugn midsommar med god mat och lite dricka. Igår när vi skulle åka hem råkde vi på något sätt åka en annan väg än när vi åkte dit och när vi kom till Gävle fick vi äntligen se en Stockholmsskylt och blev riktigt glada! Men sen måste vi ha missat en avfart och helt plötsligt är vi på väg till Sundsvall!! Hahha och inte fanns det någon stans att vända eftersom det var motorväg. Så efter 25 minuter åt fel håll lyckas vi vända för att köra hela vägen tillbaka igen. Men hem kom vi i alla fall och rätt roligt så här i efterhand.
Nu ska jag åka iväg på 1års kalas, lite lagom trött och knott biten (kliar i hela huvudet).

Grattis lill prins V på din födelsedag!

Nicki

Kommentarer
Postat av: Bästis

Tack gudmor jag tycker mycket om min resväska! måste bara komma på vart jag ska rymma:P

2010-06-28 @ 07:09:41
Postat av: Lotta

rym hem till oss så kan du jaga hunden ;)

2010-07-01 @ 22:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0