6 juni


Jag igår

Söndagen är här och imorgon ska jag jobba, ska faktiskt bli rätt kul att jobba men de är väl för att jag vet att jag inte ska jobba så mycket i sommar, bara då och då när de behöver vikarie. Så jag jobbar lite för skojskull, skulle man kunna säga! Idag hade jag täkt att jag skulle visa er ett par nya snygga örhängen som jag gjort, men när jag skulle fota dem så säger syster att hon har släpat med sig systemkameran hem till sin pojkvän och lämnat den där!! Helt jävla otroligt, hur svårt kan det vara att släpa hem den också?? Nä andas. Får fota ikväll för då hoppas jag att kameran är hemma igen!

Och just de det är Sveriges nationaldag idag, hade jag nästan glömt bort. Kom på de när jag skrev datumet högst upp.

Nicki

Kommentarer
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Fin bild!

2010-06-06 @ 19:36:13
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0