Maj 30 och mors dag


Jag, syster och mammsi

Idag är en typisk söndag för min del, håller på att skriver på min tenta. Har redan hunnit skriva en och en halv sida, orden bara flyter på tills nu, så de fick bli en liten paus, samla tankarna och sedan tillbaka till skrivandet. Känns i alla fall skönt att ha kommit igång och att jag har lite idéer hur tentan ska se ut och innehålla. I början av förra veckan kännde det bara som "jaha jag ska skriva en tenta och hur tusan ska jag lyckas kopla litteraturen till mitt fall!??". Men nu så, nu går det framåt i alla fall. Har ju trots allt till på fredag på mig. Sista tentan på terminen, så jäkla skönt! sommaren snart kommer jag!

Hoppas att ni får en härlig söndag ute i solen och till er mammor, en härlig morsdag!

Nicki

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack <3<3<3

2010-05-30 @ 15:20:46
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Fint bild, vad lika ni är. Krams

2010-06-02 @ 19:31:42
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0