Maj 6


Näst sista dagen den här veckan innan helgen, fast det känns lite som fredag idag. Har nämligen min sista vfu-dag idag och det är sista gången jag är i min älskade 3:a. Kommer att gråta när jag går därifrån! Idag ska jag i alla fall ha lektion i liter och deciliter, prata lite och sen ska de få göra experiment, hoppas på att de ska gilla de. Ska även bli observerad den här dagen av en kopmis från skolan, så de är lite extra nervöst just nu. Men vi tänker positivt så kommer det säkert att gå jätte bra och imorgon ska jag observera henne.
Nu måste jag fixa de sista innan det är dags att röra på sig. Hoppas att ni får en fin torsdag!

Nicki

Kommentarer
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Åh vad härligt det låter med vfu, längtar nästan tillbaks lite. Hoppas lektionen gick kanon. Kram kram

2010-05-06 @ 13:01:18
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0