en tanke, en dag


Förra helgen 16 oktober, Stockholms inlopp. 

Idag har jag hjälpt pappa sätta på vinterdäcken och tvättat och lagt undan sommardäcken. Riktigt duktiga har vi varit! Men fy vad hemskt det känns att veta att det är flera månader kvar till det vänder, idag när snön sakta smälter och solen tittat fram känns det faktiskt som vår. Ne jag är verkligen ingen höst/vinter människa, jag älskar ljuset och värmen, den gör mig lycklig och glad. Men jag får ståut och försöka hitta på små glädjande saker och nu tror jag att det blir pyssellådan!

Nicki

Kommentarer
Postat av: Josse

Kika gärna in på min blogg och berätta vad du tycker om sminkningen från min förra fotografering :D

2010-10-23 @ 13:34:16
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0