ledsen, arg och deprimerad.

Måndag morgon och inte en rolig sådan. Ja valet igår gick ju inte alls bra, sverigedemokraterna är inne, vilket är riktigt katastrof! Till och med vädert speglar mitt humör just nu, grått och dimmigt! Vi får se hur de här kaoset slutar, vi får se vad Reinfeldt kommer att göra, hur alliansen kommer att handla. Det jag tycker är fel är att lägga över allt på Miljöpartiet, det är nu Reinfeldts uppdrag att lösa detta, inte lägga skulden på ett annat parti. Men de är bara min åsikt.
Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till skolan och försöka hålla en glad och rolig lektion tillsammans med min arbetsgrupp, vi får se hur det går.

Nicki

Kommentarer
Postat av: cassie

pinsamt det här med sd, verkligen!! :(

2010-09-21 @ 18:35:09
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0