Snökaos i Stockholm

Känner att jag behöver beklaga mig lite. Jag gillar verkligen inte snö i vanliga fall och så har vi fått hur mcyket snö som helst, så att inga bussar går och jag kommer inte till mitt seminarium idag. Känns riktigt segt att behöva komplettera något som man inte kan rå över. Sen att vi bara ska vara ute och leka idag och räkna bilar gör ju inte saken bättra, för hur nödvändigt är det egentligen? Ja ja nu har jag beklagat mig! Får ta helg nu istället och njuta av att jag slipper gå ut! Positiva tankar.

Nicki

Kommentarer
Postat av: Annika

Så dåligt att du måste kommpletera det!huvudsaken är väl att man vet vad det går ut på så man kan lära sig.

2011-02-11 @ 09:47:12
URL: http://aniiix.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja visst är de , himla snyggt:) ush för snö! här nere i söder, finns de ingen snö alls :)

2011-02-11 @ 09:48:54
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Det blev en lång vinter....ha en skön helg iaf!!

2011-02-11 @ 14:26:14
Postat av: Nicki Svarar

annika: ja riktigt dåligt, men de är så min skola fungerar. Fattar inte hur de tänker ibland



Kerstin: mm, tyvärr. Jag som hade vårkänslor

2011-02-11 @ 20:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0