vårkänslor och shopping




Ett givet stopp eller besök när jag är i Vimmerby är på Erikshjälpen och nyligen har jag upptäckt en alldeles egen här uppe i Stokholm. Den ligger i Mälarvik (vårby) och var riktigt stor, så där var jag och shoppade idag. Fick med mig det fina bruna skärpet som bara skrek mitt namn och sen den vrkade koftan som inte såg mycket ut för välden på galgen men som verkligen är ur fin på. Sen blev de ett stopp i forum också, där jag köpte en den fina västen och ett par oranga byxor för bara 199kr på H&M. Blir supersnygga i vår och sommar.

Nicki

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, de orangea byxorna, hur är de i storleken? Normala eller små eller? Funderade på att beställa ett par!

2011-03-07 @ 16:38:21
URL: http://nathaliejo.blogg.se/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se/fashion

Mm byxorna är superfina :)

2011-03-07 @ 19:16:39
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0