För håret


Ett litet tips så här på fredagsmorgonen. Har man en syster som är frisör blir man alltid tipsad om nya produkter som man känner att man vill testa. Så nu när jag har testat och verkligen älskar den här produkten vill jag självklart tipsa er!

Uniq one är ett spary som du sprayar på fuktigt hår efter tvätt och sedan stylar som vanligt eller låter det självtorka. Produkten innehåller 10 olika "effekter" som är bra för och skyddar håret. När man hör det tänker man att, nej det fungerar inte, det är för bra för att vara sant. Men nu när jag har använt den ett tag kan jag bara säga att jag älskar den. Den luktar gott, håret känns friskt, glänsande och lent. Och priset? 149kr! Hur perfekt? Min är köpt på Nacka klippet, men antar att den borde finnas på andra frisörsalonger också.

Det här ska den göra:
1. Repair for dry & damaged hair
2. Shine & frizz control
3. Heat protection
4. Silkness & Smoothness
5. Hair color protection/with UVA & UVB filters
6. Easier brushing & ironing
7. Incredible Detangling
8. Long lasting hairstyle
9. Split ends prevention
10. Adds body

Nicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0