I would give it all, I would sacrifice


God morgon onsdag! Just nu vill jag bara lägga mig ner igen och bara sova. Det känns som minakrafterna har tagit slut, men ändå försöker jag vara positiv. Jag blir alltid så här, trött och nedstämd när det har varit och är för mycket, det är som om kroppen stänger av sig själv, sakta, lite mer för varje dag. Men det finns inte så mycket mer att göra än att kämpa emot, sätta mig ner och fortsätta med alla måsten, en sak i taget, för det är ju det här jag vill. Och just nu är mitt mål att klara tentan på måndag, så det är bara öppna böckerna och fortsätta.

Nicki

Kommentarer
Postat av: Karolin

Att plugga kan vara jobbigt men också så roligt, ibland saknar jag det faktiskt. Vad är det du pluggar till? Kämpa på. Det sista som sviker än är viljan.

2011-09-21 @ 20:05:32
URL: http://bubblaren.blogg.se/
Postat av: Nicki svarar

Karolin: så sant så! Jag pluggar till lågstadielärare och är inne på slutet nu så de är lite extra mycket nu :) men skam den som ger sig ;)

2011-09-22 @ 10:15:26
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0