Seche VITE

 
Jag är sämst på skönhetsprodukter och inte vidare intresserad heller, som tur var har jag en snäll syster som guidar och tipsar mig. Senast tipsade hon mig om det här överlacket som hon hört skulle vara det bästa överlacket och efter att hon testat var hon supernöjd. Så jag gick och köpte mig ett eget, perfekt om man som jag har händerna mycket i vatten och nagllacket lätt losnar. Så här står det om lacket:
 
Seche VITE är känt som världens bästa snabbtorkande överlack. Patenterad formula som tränger igenom nagellacket och bildar en skyddande yta över hela nageln som garanterat inte gulnar.
 
Köpte mitt på Kick och priset är 129 kr, men just nu hade de 30% så betalade ca 90kr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0