My saturday

 
Igår blev det inget bloggande (förutom ett litet inlägg på morgonen) jag var helt enkelt för upptagen för att ha tid att sätta mig vid datorn. Men de blev en del bilder med telefonen så då får ni i alla fall se vad min dag bestod av. Hade en heldag/kväll med syster som började med stan och shopping, hemma satt vi ute, åt vi mat, drack drinkar, åt macarons och godis. Pysslade, cyklade till mitt favorit berg och njöt av utsikten, plockade blåbär, cyklade ner till vattnet och sen hem för att titta på film. Det blev en sån där härligt magisk sommardag och nu bara längtar jag ännu mer till semestern.

Kommentarer
Postat av: Annika

Mysigt! Snart får ni komma hit så vi kan plocka blåbär

Svar: vi kommer ner på tisdag vecka 29 :)
Annica

2012-07-08 @ 11:46:16
URL: http://Aniiix.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

Härliga bilder :)

Svar: tack :)
Annica

2012-07-08 @ 12:19:24
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0