Back on track - Instaweek

 
1. Syster bjöd på oreo cupcakes, mums! / 2. Fått fina höstiga blommor / 3. Andra boken; Fifty shades darker (beroendeframkallande) / 4 & 5. Nya affär i forum med massor av fint till bakning / 6. Halloween och Allhelgona vecka = Pumpor / 7. Börjar sticka igen / 8. Rensat garderoben / 8. Chloe hjälpte till så det blev ordning och reda ;)
 
Saknar bloggen, saknar era fina kommentarer. Ska försöka hitta tillbaka till min inspiration, få tid att pyssla och självklart visa er. Sen får vi se hur mycket det blir och ni kanske kan ge tips vad ni tycker om att se och vill ha mer av.

Kommentarer
Postat av: Shoppingandfashion.se

Fifty shades-triologin är såå galet bra! 3.an är bäst. kram

Svar: åh längtar nästan till jag är klar med tvåan, även fast jag vill att de aldrig ska ta slut!
Annica

2012-11-04 @ 16:22:44
URL: http://shoppingandfashion.se
Postat av: Felicia

Följer dig på instagram, du kanske har sett det? :) Jag heter miss_feelicia i alla fall! ;)

Svar: såg de, va roligt :) la till dig också!
Annica

2012-11-04 @ 19:17:34
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se
Postat av: Ida

Åh vad gott med oreo cupcakes! Själv är jag fortfarande på första fifty shades of grey boken, håller med om att de är beoendeframkallande!

Svar: riktigt gott var det!Älskar den och älskar andra boken, hoppas att tredje är minst lika bra sen!
Annica

2012-11-05 @ 14:29:33
URL: http://idasivertsson.blogg.se
Postat av: Nadja

De där böckerna alltså..! Fjorton personer i kö på första delen på biblioteket här så det lär ju ta ett tag innan jag får chans att läsa den ;) Dock hört att det inte är någon vidare handling utan att 99% av boken utgörs av sex. Vad är din åsikt? Är den verkligen så läsvärd? ;)

Svar: oj, de har minst sagt blivit ett läsmåste känns det som! Jag tycker att handlingen i böckerna är riktigt bra och sexet är en del av själva handlingen och avslöjar hela tiden eller leder vidare boken. Läser den ju på engelska och tycker att språket är riktigt bra, med bra flytt. Läs säger jag :)
Annica

2012-11-05 @ 20:13:13
URL: http://blamingnargles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0